niedziela, 7 kwietnia 2013

Torba na fitness i siłownię.

Witajcie !

Przedstawię Wam dziś mój sportowy niezbędnik, który skompletowałam specjalnie na siłownie lub fitness.

Zawsze brakowało mi czegoś w tym komplecie ale z czasem wypracowałam sobie zestaw idealny dla mnie.
Lubie mieć te rzeczy pod ręką ponieważ nigdy nie wiadomo czego będę potrzebować.
Podczas ćwiczeń nabieram nieprzeciętnych rumieńców i gdy kończę trening nie wyglądam jak normalny człowiek, raczej jak ktoś z wylewem, tak więc żeby uniknąć pytania przechodniów " czy wezwać karetkę ?"  wolę trochę o siebie zadbać przed wyjściem ;) 

Oto mój niezbędnik :


































1 . 2   :  Wygodna i niewielka torba sportowa  przekładana przez ramię z kieszenią boczną przeznaczoną na buty
Dwie pary skarpet sportowych ( na wszelki wypadek)
Wygodne buty sportowe 

3 :   Kilka gumek do włosów na zapas 
Miniaturowy dezodorant 
Krem BB
Mgiełka do ciała 
Miniaturowa woda termalna do twarzy 
Mała szczotka do włosów 
Prasowany puder 
Pilnik do paznokci ( tak! tyle razy się uszkodziłam na siłowni że nigdy go już nie zapomnę)
Karnet na siłownię na smyczy 
Mała Kosmetyczka 


4:  Mały ręczniczek 
Woda mineralna 
Chusteczki higieniczne 

5: Mały, poręczny odtwarzacz mp3 z słuchawkami 

6: Całość pakuję w poręczną torbę aby nie rozrzucać tego luzem po sportowej torbie .

Tym sposobem wszystko pozostaje w porządku, łatwo mi wszystko odnaleźć. 

Pozdrawiam Was serdecznie !


__________________________________________________

Mój dziennik :

środa: fitness siłowy ( z hantlami ) 
czwartek : siłownia 1,5 h 
sobota : bieżnia - 4km-30 minut 










6 komentarzy:

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  2. W przypadku uprawiania sportu bardziej rozglądamy się za potrzebnymi nam rzeczami. Ja często kupuję buty sportowe https://butymodne.pl/sport-c3919.html gdyż uważam, że jest to absolutnie podstawowy element jeśli chodzi o sport.

    OdpowiedzUsuń
  3. Jeszcze jakieś kosmetyki pielęgnacyjne by się przydały :) A z resztą tutaj https://strefa-ruchu.com.pl/ sobie poczytajcie o tym, jest wiele porad odnośnie siłowni

    OdpowiedzUsuń
  4. A korzystacie z siłowni zewnętrznych, typu otwarte strefy aktywności OSA ? Jeśli tak to czy pakujecie torbę i jeśli tak to co do niej wkładacie? Chcę właśnie zacząć ćwiczyć i chcę się dobrze przygotować

    OdpowiedzUsuń
  5. O fajnie... Wszystko praktycznie zapakowane i to co najważniejsze. Ja w szczególności jestem zachwycona butami sportowymi - świetnie wyglądają... Nie wiem, czy Butomania.pl sklep z obuwiem nie ma podobnych, muszę to sprawdzić. Ogólnie to bardzo dużo mają modeli obuwia sportowego, także jest tam z czego wybierać.

    OdpowiedzUsuń