wtorek, 23 kwietnia 2013

Mój przykładowy jadłospis

Witajcie !

Dziś przedstawię Wam mój przykładowy jadłospis.
Jest to jadłospis przewidziany na dzień kiedy idę na siłownię rano, tak więc czeka mnie sporo wysiłku.

Dokładnie tak wyglądał mój wczorajszy dzień od kuchni ;)



     Śniadanie 6:40     

2 kromki  żytniego chlebka 
2  łyżeczki masła orzechowego 
1/2 banana 
szklanka wody z listkiem mięty 

1. Kromki opiekamy w tosterze 
2. Smarujemy każdą łyżeczka masła orzechowego
3.Kładziemy na wierzch cienkie plasterki banana

Smacznego ! 

    Lunch :  12:00    

Po treningu trzeba się dobrze zregenerować

Koktajl z :

1/2 banana
8 truskawek
2 łyżek odtłuszczonego jogurtu naturalnego 
1/3 szklanki  mleka
duża szczypta cynamonu 
1 łyżka muesli  bez cukru :do chrupania 

Wszystko miksujemy a na końcu posypujemy muesli.

     Obiad 15:00     

CChili con carne w odtłuszczonej wersji z kuskusem i cukinią. 

Przepis:


       Kolacja     19:00

2222 kromki żytniego chleba
2 plastry chudej drobiowej szynki
5 słupków papryki
1 jajko
2 plasterki pomidora
sól,pieprz


I kto powiedział , że dieta nie może być smaczna ? 

Prawie każdy mój dzień jest równie smakowity a waga leci w dół.
Siłownia robi swoje 

Buziaki i powodzenia 
Maria









1 komentarz: