piątek, 29 marca 2013

Witam na moim drugim blogu PinUpMaryFit!

Witajcie !



Pierwsze wiosenne słonko (które oczywiście na święta nas zostawiło ) dało mi porządny zastrzyk energii.
W czasie zimy bardzo brakowało mi ruchu, sportu , czegoś co robiłabym dla siebie.
Biorąc pod uwagę , że zawsze uwielbiałam sport i kiedyś dużo ćwiczyłam, postanowiłam wrócić do zdrowych nawyków.
Tak więc miesiąc temu( od 1 marca ) wykupiła karnet na fitness i siłownie aby zrealizować "projekt wiosna".
 Jednak sam wysiłek to nie wszystko, do pełni szczęścia potrzebna jest też zrównoważona dieta.
Słowo dieta, u każdej z nas wywołuje grymas na twarzy.
Mówiąc "dieta " mam na myśli racjonalne odżywianie.
 Eliminacje śmieci, zbędnych ilości cukru i tłuszczu.
Bez głodu,bez przesady, po mojemu.

Od teraz będę prowadzić dwa blogi równocześnie.

Dla tych dni, kiedy potrzebujemy czegoś ekstra w nagrodę za nasz wysiłek 

http://pinupmary.blogspot.com/

oraz 

Moja mantra , którą bedę z radością powtarzać dzień w dzień .

http://pinupmaryfit.blogspot.com/



Ten blog będzie moim osobistym notatnikiem " zdrowego rozsądku".
Znajdziecie tu: odchudzone dania i pomysły na zdrowe posiłki,  rady odnośnie prawidłowego odżywiania, triki pomocne w zrzucaniu zbędnych kilogramów, może nawet zestawy ćwiczeń , na pewno dużo dużo motywacji w postaci graficznej i moje przemyślenia ;)

Pisząc tego bloga dla Was , ale przede wszystkim dla siebie , będę motywowała się każdego dnia .
To nie jest plan krótkoterminowy .

Cel ?  Wyrobić w sobie zdrowe nawyki i tak trzymać już na zawsze. Nie na chwile, jak to zwykle bywało . Na zawsze ! 
Tak więc, zapraszam Was do odkrywania lepszej strony siebie razem ze mną .
Dość wymówek , nie potrzebujesz  specjalnego sprzętu , potrzebujesz tylko chęci aby pracować nad sobą.

 Będę się z Wami dzielić cała nabytą wiedzą !
 Pozdrawiam ! Maria 





















1 komentarz: